תערוכות

תערוכות

השווקים העולמיים היום דורשים מחברות מקומיות להגיע לרמה גבוה של חשיפה בינלאומית. אולקרגו מספקת פתרונות לוגיסטיים לענות על הצורך הזה. צוות המומחים שלנו מציע ייעוץ כשהלקוח מתכנן את תקציב התערוכות שלו והכוונה כיצד לבצע במסגרת התקציב
31.01.17 / 21:20
תערוכות
31.01.17
תערוכות

אולקרגו מספקת ללקוחותיה צוות מיומן ומנוסה בטיפול במשלוחים הרגישים המיועדים לתערוכות. מענה 24 שעות ופריסה של 400 משרדים ברחבי העולם יבטיחו הגעת המשלוח בזמן לתערוכה . תכנון קפדני מבמועד מועד יבטיחו עמידה בלוחות הזמנים ובתקציב שהוגדר לתערוכה.

הדגמות וסדנאות עבודה  :
אולקרגו מספקת סחורה לאתרי הדגמה ללקוח ו/או סדנאות עבודה, גם אם מדובר בלובי של מלון או מחסן לקוח הקצה. תכנון קפדני מוקדם יעזרו ללקוח להוריד עלויות ולמנוע תקלות בעת אספקת הסחורה ליעדים לא קונבנציונאליים.

משלוחים בלוח זמנים קצר  :
יחד עם התכנון המקדים  , אולקרגו מבטיחה טיפול מיוחד במשלוחים עם לוחות זמנים קצרים המיועדים לתערוכה או הדגמה הנפתחים בתאריך ושעה ספציפיים.

משלוחים המשונעים ידנית    :
גם במקרים בהם מעדיף הלקוח המציג בתערוכה להעביר את המטען בעצמו אולקרגו מוכנה לספק את התמיכה הנדרשת . הלקוח יודרך וילווה בכל התהליך לרבות פרוצדורת היציאה וההגעה ליעד, תקנות מכס רלבנטיות , הניירת הנדרשת וכו .

שירותים משלימים  :
כחלק מהאסטרטגיה לתת ללקוח שירות מלא אולקרגו מספקת שירותים משלימים לתערוכות כולל פתרונות תכנון ביתן, שינוע עזרים משלימים לביתן, אריזה וכו  

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך