חברת AllCargo שינעה את מפעל נגב קרמיקה לטורקיה

חברת AllCargo שינעה את מפעל נגב קרמיקה לטורקיה

במסגרת הפרויקט שינעה חברת אולקרגו כ-800 TEU וכ-30 יחידות Break Bulk במשקל כולל של למעלה מ-600 טון. אולקרגו ניהלה את כל הפרויקט והשינוע שדרש תיאום בין צוותים בינ״ל רבים והועתק בהצלחה תוך מספר חודשים מירוחם לעיר איזמיר
30.07.20 / 14:03
חברת AllCargo שינעה את מפעל נגב קרמיקה לטורקיה
30.07.20
חברת AllCargo שינעה את מפעל נגב קרמיקה לטורקיה
30.07.20
חברת AllCargo שינעה את מפעל נגב קרמיקה לטורקיה
30.07.20
חברת AllCargo שינעה את מפעל נגב קרמיקה לטורקיה
30.07.20
חברת AllCargo שינעה את מפעל נגב קרמיקה לטורקיה
30.07.20
חברת AllCargo שינעה את מפעל נגב קרמיקה לטורקיה
30.07.20
חברת AllCargo שינעה את מפעל נגב קרמיקה לטורקיה
30.07.20
חברת AllCargo שינעה את מפעל נגב קרמיקה לטורקיה

מחברת אולקרגו נמסר כי מפעל נגב קרמיקה הועתק במלואו מירוחם לעיר איזמיר שבטורקיה. העברת המפעל החלה בדצמבר 2019 והסתיימה לקראת אפריל 2020. בפרויקט טיפל ברק רושה, מנהל תחום ים בחברת אולקרגו.

 

במסגרת הפרויקט שינעה חברת אולקרגו כ-800 TEU כאשר שינוע המטען במכולות כלל תיאום המכלות, אחסנה, הובלה יבשתית והובלה ימית. כמו כן שינעה אולקרגו כ-30 יחידות BB במשקל כולל של כ-600 טון ונפח מעל 1,500 קוב. לצורך שינוע יחידות ה-BB הוחכרה אניית מטען כללית ובנוסף נדרש תיאום מנופים (500 טון) לצורך הנפת יחידות המטען הן באתר נגב בירוחם והן בנמל. שינוע היחידות בוצע על גבי עגלות מתארכות / נמוכות וציוד מכני כבד רב, דבר שדרש תיאומים ופיקוח מורכבים ביותר.

 

הטענת האנייה בוצעה בשיאו של גל הקורונה הראשון ונעשה תחת אי וודאות רבה בשל מגבלות רגולטוריות שהשתנו תכופות והצריכו חשיבה יצירתית ומציאת פתרונות מיידים. למרות הקשיים הלוגיסטיים והקשיים שנבעו בשל מגבלות נגיף הקורונה טעינת האנייה בוצעה בסופו של דבר באופן חלק וללא תקלות.

 

כמו כן, הלוגיסטיקה של העתקת המפעל בוצעה במלואה על ידי חברת אולקרגו. ניהול הפרויקט דרש תיאום בין גורמים רבים כגון צוות איטלקי שפירק את הציוד באתר המפעל, פיקוח של הלקוח הטורקי שרכש את המפעל על ידי צוות טורקי שנכח באתר ועוד. כל התיאומים בין הצוותים השונים בוצעו על ידי חברת אולקרגו.

 

לצורך פירוק המפעל אולקרגו אף סיפקה לאתר המפעל ציוד מכני כגון מלגזות, במות הרמה ומנופים בעבור הצוות שפירק את המכונות בפועל.

 

משה טאוזר, סמנכ״ל סחר ושותף בחברה, מסר כי ״פרויקט זה מתווסף לפרויקטים רבים בהם טיפלה החברה בשלוש השנים האחרונות ובכך ממשיכה לבסס את מעמדה כחברה מתמחה בפרויקטים״.