לקוחות יקרים,
אנחנו משתפים אתכם בהודעה רישמית שיצאה אתמול בלילה ממנהל המכס בעקבות תקלות רבות במערכת מסלול שקרו בימים האחרונים.
נכון לעכשיו, המערכת חזרה לפעילות מלאה.
אנו עוקבים מול צוות מסלול ונעדכן במידה והיו שינוים.


 
 שלום רב,
 
להלן עדכון בנושא שבנדון, כפי שהתקבל כעת ממר ליונל עמר מאגף טכנולוגיות דיגיטליות ומידע בהנהלת רשות המסים -
 
נכון לתחילת אחר הצהריים הכל חזר להיות תקין.
להלן פירוט התקלות שהיו:
 
החל מה 4.5 עד ה 6.5 הייתה תקלה בפתיחת טפסים שמורים במערכת מסלול.
לאחר חקירה התברר שיש עומסי זיכרון כבדים על השרתי אפליקציה של מסלול  אשר גורמו לאי ביצוע הפעולה שהיא פתיחת הטפסים.
עיקר הבעיות התרחשו בשעות העומס.
כדי לתת מענה לבעיה עד אשר נטפל בבעיה עצמה עשינו פתרון ביניים שעלה ביום חמישי 6.5 ונתן מענה לבעיה.
מרגע שעלה התיקון הדבר אפשר לסוכני המכס להמשיך  לעבוד.
 
בנוסף היום בבוקר ה9.5 הייתה תקלה כללית בממשל זמין בכול הנושא שקשור להתחברות לטפסים מאחורי כרטיס חכם אשר השפיע גם על טפסי מסלול .
כעבור זמן קצר התקלה טופלה ואפשרה חזרה לעבודה שוטפת מול המערכת.
 
סליחה על העיכובים, נפיק לקחים ונמשיך לתת שירות מהיר ויציב.
 
 
אנא עדכנו באם תהיינה תקלות נוספות.
 
 מנהל המכס

 

 


לחצ/י להסרה מרשימת התפוצה