לקוח נכבד שלום ,
חברת AllCargo שוקדת בשיפור תהליכים מתמיד, כחלק מכך אנו עולים מדרגה נוספת בתהליך ה- Paper Free ,
תהליך זה יאפשר לנו לקצר את זמן הטיפול בשחרור המשלוח מהמכס.
אנו נכנסים לשתי מערכות מתקדמות – ניהול תורים וOCR .
מערכת ניהול תורים : העברת משימות באופן ממוחשב ללא צורך בהעברה פיזית של התיק.
מערכת OCR : סיווג חשבונות ספק באופן ממוחשב ע"י ניתוח נתוני הטקסט הסרוק.
כדי שנצליח לעבוד באופן ממוחשב נהיה חייבים לקבל מכם את חשבונות הספק באופן הבא:
לדאוג לאיכות טובה ככל האפשר בעת סריקת חשבונות הספק.
לא להדפיס ולסרוק - אלא לשלוח את החש' הסרוק כפי קיבלתם במייל המקורי מהספק.
אם קיבלתם חשבון באיכות לא טובה רצוי לבקש מאיש הקשר לשלוח גרסת חשבון כמה שיותר קרובה למקור (דיגיטלית, PDF מקורי, וכו').
לשלוח חשבונות שלא נוספו להן חותמות וללא רישומים בכתב יד.
אין לשלוח חשבונות באמצעות פקס.
לא לשלוח חש' בהיר מדי או כהה מדי כי קשה לקרוא אותם.
תודה על שיתוף הפעולה,
בברכה,
חן אברגל
אנליסטית מע' מידע וBI
Hen.b@allcargo.co.il
073-2555295